Creatieve communicatieoplossingen bedenken en realiseren, dat doen we al jaren met hart en ziel. We houden ons met name bezig met interne en corporate communicatie: mensen motiveren en inspireren, ingewikkelde zaken simpel uitleggen, dingen die niet zichtbaar zijn op een creatieve manier verbeelden.

Daarbij hechten we veel belang aan concept en strategie. Je kunt immers iets nóg mooier of vernuftiger maken, echt goed wordt het als het inhoudelijk klopt en relevant is. 

 

Het uitgangspunt is altijd de samenwerking met onze klanten, of het nu om multinationals, om kleinere bedrijven of om collega-producenten gaat. Goed kijken wat er al is en waar wij kunnen aansluiten. 

 

Omdat we ooit zijn begonnen met televisie en ontwerp hebben we affiniteit met nieuwe technologie en gebruiken we alle denkbare media: video, animaties, interactieve toepassingen, workshops, drukwerk en events. Waar nodig werken we samen met ervaren collega’s en nieuw talent uit ons netwerk.

Ook ons werkveld blijft zich verbreden: onderwijs, cultuur en projecten rond duurzaam ondernemen.

 

Matterhorn Amsterdam, solid creative concepts.

 

Creatief, scherp en multimediaal. Werkte al voor de televisie toen hij nog op de kunstacademie zat. Samen met drie andere ontwerpers richtte hij in 1989 Beeldwerk op, dat voor televisie logo’s, leaders, animaties, programmaformats en later ook bedrijfsvideo’s maakte. Daarna versterkte hij als creative director het managementteam van Signum (FHV-groep). Hij kon er naar hartenlust aan de slag met creatieve communicatieconcepten en was verantwoordelijk voor interne en corporate communicatie.

In 2004 begon hij met Bob van den Berg producties weer voor zichzelf, als ontwerper, videomaker en communicatiestrateeg.

Multimediale communicatiespecialist met strategisch inzicht en oog voor creatie en talent. Ze begon in 1988 als hoofd van de reclameafdeling van Dactylo Uitzendburo. Daarna was ze accountmanager bij Signum (FHV-groep), onder meer voor Albert Heijn en NS. Na enkele jaren als lid van het managementteam van ontwerpbureau voor bewegend beeld Beeldwerk werd ze freelance accountdirector en rtv-producer. Die stap leidde naar Vandejong Creative Agency, waar ze vooral voor culturele klanten als Foam en het Filmmuseum werkte. Sinds 2007 was ze een drijvende kracht bij Bob van den Berg producties.