New cases and a new look:
our new website
New cases and a new look:
our new website
CASES
HEINEKEN aims for equal opportunities and respect for the differences of each individual. HEINEKEN Open & Proud identifies this clear message for all employees across the organisation.
Een betere toekomst voor melkveehouders in de Alblasserwaard én minder CO2 uitstoot.
En ludiek beeldverslag van de geschiedenis én de actuele onderwijsvisie van het Kennemer Lyceum.
Keeping up the spirit at the online school, during the start of the Corona crisis.
Hoe vertellen we het verhaal van het familiebedrijf aan de jongste generatie?
To put the relevant projects by AMS Institute in the spotlight, we created a suite of promotional cards.
PEER is the Partnership for European Environmental Research, in which eight of the largest environmental research institutes collaborate and share knowledge.
In collaboration with HEINEKEN, we designed the ‘Message in a Bottle’, for the third year in a row. It consists of 56 sustainability reports, one for each Operating Country.
A new strategy for Wageningen Environmental Research, brought to life with internal videos.
We designed the Annual Report for AMS Institute. Next to facts and figures, the most prominent role is for stories, pictures and innovation.
Voor alle conducteurs en bestuurders van GVB trams en bussen, ontwikkelden we de campagne en workshops 'Gastvrij omroepen', met Angela Groothuizen.
We maakten een animatie om de ambitieuze en complexe plannen van 20 partners zichtbaar te maken: klimaatneutraal goederenvervoer van Zoeterwoude naar de haven van Rotterdam.
We joined forces with ‘de Droomfabriek’ to develop a suite of serious games on leadership, for KRAMP. 140 managers, from various countries, followed a route through eight game rooms. 14 coaches analysed their behaviour.
We created a video as an introduction to HEINEKEN’s Global Innovation & Research department.
De Universiteit van Amsterdam vroeg ons: laat zien dat studenten met een interdisciplinaire opleiding uiteenlopende vakgebieden weten te verbinden. We brachten dit in kaart.
Jongeren helpen discriminatie te melden: bij welke organisaties kan ik terecht? Opgezet in samenwerking met o.a. Movisie, het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, en het College voor de Rechten van de Mens.
De campagne ‘Stop geweld tegen vrouwen!’ roept mannen op om het statement te onderschrijven dat ze nooit geweld tegen vrouwen zullen plegen, goedpraten of verzwijgen.