top of page
Groene Gezonde Stad introductie

Groene Gezonde Stad introductie

Groene Cirkels

Economy Studies

Economy Studies

AUP

Annual Report

Annual Report

AMS Institute

Identiteit ATI

Identiteit ATI

Amsterdam Transition Institute

Innovation Tool

Innovation Tool

HEINEKEN

Project cards

Project cards

AMS Institute

Message in a bottle

Message in a bottle

HEINEKEN

Major-Master infographic

Major-Master infographic

UvA

Discriminatie meldwijzer

Discriminatie meldwijzer

Movisie

Huisstijl

Huisstijl

De Haan organisatiecoaching

Warmtelevering Leidse regio

Warmtelevering Leidse regio

Groene Cirkels

Ankle injuries infographic

Ankle injuries infographic

AMC

Brewing a Better Future

Brewing a Better Future

HEINEKEN

Andere projecten met infographics

Website visuals

Kaarten

White Ribbon campagne

45% procent van de Nederlandse vrouwen heeft na haar vijftiende te maken gehad met fysiek of seksueel geweld, 10% heeft een verkrachting meegemaakt. In negen van de tien gevallen van geweld tegen vrouwen is de dader een man, meestal een bekende van het slachtoffer. Gelukkig zijn de meeste mannen geen geweldpleger, maar helaas doen te veel mannen er het zwijgen toe wanneer het over geweld tegen vrouwen gaat.

 

De White Ribbon Campagne roept mannen op om het statement te onderschrijven dat ze nooit geweld tegen vrouwen zullen plegen, het nooit zullen goedpraten en het nooit zullen verzwijgen.

 

Voor Emancipator maakten we alle ontwerpen en we gaven communicatieadvies. Jos Arts schreef de tekst voor de animatie.

Video voor social media

bottom of page